Online users

Follower

Tuesday, September 14, 2010

Jikalau aku anak Sosilawati...

Tak dapat aku bayangkan macam mana family arwah Sosilawati berdepan dengan hakikat kematian beliau yang sangat tragis.Kalau aku jadi anak arwah, sure aku dah lembik.Sadis sangat kot cara kematian.Lebih sadis bila mayat arwah dah bertukar jadi abu. Tak ada jasad. Ish laa.Kejam betul la orang zaman sekarang ni. Sebab duit sanggup buat semua benda ini.Kena pula time raya. Lagi la syahdu.Wuwuwu.

Aku harap keluarga arwah tabah terima semua dugaan yang diberikan ni. Aku sokong sangat hukuman gantung sampai mati dilaksanakan terhadap orang yang bunuh arwah tu.Mati dibalas mati.Baru adil.

Jadi terlalu kaya pun susah.Orang dengki sana sini.Alahai.

9 comments:

ana ayesha said...

seetuju gantung smp mati

Judiene said...

yup
setuju gantung sampai mati
yg bunuh pulak org india
patut la tak kisah bunuh dlm bulan puasa
hurmmm~~

AhmadFauzi said...

org cm ni gantung je...
xde hati perot lgsg kat manusia..hampeh nye org...

AhmadFauzi said...

org cm ni gantung je...
xde hati perot lgsg kat manusia..hampeh nye org...

rhapsody LiN said...

dulu pernah satu skolah dgn anak jutawan tu.. anak dia sgt low profile.

h A n Y S said...

kesian anak2 mangsa2 yg terlibat..
takde kubur utk diziarah..
sedih giler!
T.T

eDdY said...

betol...
gantung sampai mati...
kalo x..nnt dier wat lagi..huu

sweetty said...

semoga roh keempat-empat mereka dicucuri rahmat, sedih betul kita membaca berita kematian mereka yang tragis dan sadis.

HappyIrfa said...

alfatihah

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger