Online users

Follower

Thursday, September 23, 2010

Tak tahan pedas.

Lucu pula bila teringat guest NZ yang excited benar nampak sambal belacan.Kitorang dah warning dah benda ni pedas.Tapi dia insist juga nak try.Tahu-tahu je lah kan.Orang putih ni mana makan sangat benda pedas ni.Duk tak lama lepas tu, ada orang cuit aku suruh tengok muka guest tadi.Ya ampun.Merah teruk! Dah la dia putih.

See.Excited kan muka dia? Hahaha.

Tutup muka pula dia.Segan kot.

Robyn datang bisik kat aku "Zack, your chili sauce was very nice".

Renyih.

9 comments:

Sheherazade said...

wahh,btl sedap la tu..nak rase

chili sauce ?hehe

[z@ck] said...

Peri PiA..
depa tak reti sebut sambal belacan.hahaha.

Hizami Li said...

wow.
aku suka pedas.
nak lagi pedas plis.
:D

Judiene said...

hahahahaa
kuar tak asap kat telingan pompuan tuh?
aku suka makan pedas, ni yg wat aku nak try sambal belacan hang neh
;P

zzyqah said...

boleh byg gane muka dia .. haha .. brp gls dia minum air ? =p

Dee said...

hahaha..berasap minah saleh tu..ko ni zack..kalo akak..suka je pedas2 tu..

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

hehehe...kelakaq2 XP

Ayie PhotoCreative said...

pergh!! soh dia try kow2 punya dr utara.. mau teriak..

terlepas panggilan hangit semalam dengarkn disini

eDdY said...

haha..betol la..
tgk kaler tangan ngan muka dier...bole nmpak different...haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger