Online users

Follower

Friday, October 8, 2010

Jadi babysitter pulek.

Hari ini kerja dekat 7 jam. Cleaning dan babysit anak Mrs X. Sekarang tengah school holiday kat sini.So, anak dia memang all the time kat rumah.Selalunya dia ikut Mrs X pergi kerja.Tapi kali ini dia tak nak.Agaknya dia bosan kot tak ada kawan.Nasib baik tak banyak songeh.Aku buat kerja aku, dia pula duk merapu buat projek lampu krismas apa entah.Bagus.Tak kacau sis Zack.

Dah setel kerja semua, aku lepak dengan dia tengok movie.2 in a row beb.Sambil tu bersembang dengan dia. At first, dia malu.Ya la.Tiba-tiba kena duduk dengan 'orang gaji'.Budak kecik ni kita yang kena approach dorang dulu.Baru dorang nak mesra alam dengan kita. Pada awalnya, dia bercakap slow gila.Jenuh sua telinga nak dengaq dia cakap apa.Bila dah mula ngam, satu rumah dengaq suara dia.Amboi.Sakan sungguh.Tiba-tiba ajak main bola dekat dapuq.Aku pun layankan je lah.Lepas tu ajak pi play room kat bawah. Noooh.Ikut ja la.

Sempat jugalah aku tarbiah dia sedas dua.Bahahaha.

11 comments:

kucokelat said...

waaa. comel gile.bc.ahaha
baguih kak zack ni..

eLLy said...

calon isteri misali ;p anak Mrs X tu laki ke pompuan?

Dee said...

jd bbsitter lak eh..hehehe..

Whoopz said...

Baguih la.. Nanti senang la nak jaga anak2 pencari durian.. Heheh..

Softtouch [Hanim] said...

wa..dah berlatih dr skrg,,baguih...betul tu budak2 ni kene kita mula dulu br dia nk ngan kita..

MOFASAD said...

boleh jadi bini yang baik..


bagus


isi borang bini num 4 gua

att said...

part tarbiah tu tak le blah haha

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

hahahaha budak2 memang gitu. suke bebenor aku. haha XP

Puteri Iqa Izyan said...

wah..beby sitter..

like this ;))

julietANNA said...

tak kenal maka tak cinta. HAHA :P

eDdY said...

waa..dah berlatih nak jaga anak nih..hehe
z@ck..letak la gambar anak mr.X kat sini...nak tgk gak camner muka dier..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger