Online users

Follower

Tuesday, October 5, 2010

Kepochi tarak hingat.

Inilah perempuan.Kalau dah jumpa geng..........kepochi tarak hingat.

A : Lin oiii..Ish la...lama tak jumpa naa.
B : Erm..ya la tu Za oii..Baru semalam kot aku jumpa hang.
C: Eyh..ada mamat hensem la kat seberang jalan sana tu.

A: Hang nak tau dak, Limah jiran sebelah rumah aku tu, kena ligan dengan benggali juai karpet.Hutang karpet dia berlungguk habaq hang!
B: Haaa? Biaq betoi! Buat malu orang kampung ja oiii.(terlopong mulut)
C: (Masih lagi angau dengan mamat hensem)

A : Hahaha.Puaih hati aku.Dulu aku dah kata dah.Dia tu bukan banyak duit mana pun.Kerja nak eksyen ja dengan aku.Sekarang ni baru hegeh-hegeh nak mai pinjam duit kat aku.
B : Hahahaha. (Dah malas nak layan)
C : Masih lagi angau.

Watak A yang kepochi lebih tapi tak dilayan.Begitulah ceritanya.

p/s : Dialog tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah mati.

6 comments:

Hizami Rahim said...

haha~
sengal betul~
nangis aku baca~
XD

eDdY said...

haha...klakar la korg ni..(^^)

Softtouch [Hanim] said...

biasalh tu z org pompuan kan..nak2 jumpe yg satu kepala makin ligatlah berkepochi..he he he

eLLy said...

amboiii sukanye dia..

Bro Framestone said...

sian bro tgk watak A tue ek he...23x

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

laila said...

aku rasa aku mcm A la
haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger