Online users

Follower

Monday, October 4, 2010

Mak Lung buat apa?

PM diasak bertalu-talu dek RSVP untuk Annual Dinner dan Nando's stuff.Tapi dicelah-celah PM RSVP tu, terselit satu PM yang menarik perhatian aku.

"Assalamualaikum.Mak lung buat apa?"

Aku macam blur sikit.Selalu aku baca message dulu dari nama orang yang send.Ku tenung lama-lama nama tu.Ceh.Anak buah aku rupanya.Amboi.La ni semua pakat buat akaun FB.Yang umur 10 tahun pun dah pandai facebooking.Kalah zaman aku dulu.

Mak Lung busy buat assignment la sayang.Hehehe.Comel pula bunyi Mak Lung.

5 comments:

Sheherazade said...

memang cumel mak menakan sorang ni,hehe

btl ke?main hentam jer

[z@ck] said...

Peri PiA..
wah..pandai sis berbahasa utagha =)

Qib said...

mak lung? mak long> mak lang>?



Jum Singgah yer
Latest entry di:

Shocking Fact about Justin Bieber!

NIA said...

same geng lah kite zack.ak mak long jgk.just anak sedara ak lom ckup umur nk bt fb.kalo bdk kecik tu ade fb jgk mau pengsan ak.kakaka~

eDdY said...

mak lung ek..hehe
nice..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger