Online users

Follower

Monday, October 25, 2010

Raya Sakan Contest : Mr Adha Hensem

39. Mr. Daha. Senior aku kat IPSAH.

Hari ini hari terakhir bagi Contest Raya Sakan oleh Insan Tinggi. Saje je enter last2 minit ni.. mana taw leh dapat hadiah daripada NZ tu.. Cambest sungguh ole2 dari NZ. Teringin sangat nak dapat. He3.


AMEK KO POSTER BESAR2 AKU BAGI..


Bestnyer kalau dapat.. (>_<)


Ni dia gambar raya "SAKAN" aku.. Xda la sakan sangat. Tapi aku suka gambar ni.



Gambar ni aku bersama rakan2 sekolah rendah dulu. Memang tiap2 tahun jumpa sekali je. Walaupun hari2 biasa xpernah jumpa, message dan bertegur sapa kat Facebook, tapi bila Raya je semuanya macam zaman sekolah dulu. Masing2 perangai xberubah. Rasa macam masa terhenti seketika bila tak jumpa diorang. Sekarang masing2 dah semakin matang. Ada yang dah kerja, ada yang nak Grad xlama lagi. Tapi kami tetap bersama. Walaupun cuma setahun sekali.

Gambar ni memang special. Secara tak sengaja tema baju raya kitorang 'TER'sama plak. Ada merah, purple dan hijau. Dah macam couple pun ada gak. Ha3.

Tu je la kot. Saje je menyahut cabaran contest dari Z@ck. Bg aku menang eh.. nk keychain.. =P

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger