Online users

Follower

Wednesday, October 6, 2010

Raya Sakan Contest : Nadzirah Yahaya

11. Nadzirah Yahaya.Katanya ini first time dia join contest.Good luck girl!



heheh. 1st time nak masuk contest ni. *berdebar-debar*

raya sakan aku tahun ni edisi "sakan bergambar". siapa-siapa yang kenal aku especially kawan-kawan poly pd mesti tahu aku suka'berfotogedik'. bukan fotogenik ye.fotogedik. heheh.

harap-harap korang tak muntah tengok.

-pagi raya dengan adik-adik dan sepupu-



-gambar lama-


-sesi penyampaian.heheh-


-dengan sepupu semasa sesi photoshoot-


-jalan raya-


-jalan raya lagi-


-mercun-

ok. tak sanggup dah nak tengok. heheh. korang tau la dah perangai fotogedik ni datang dari mana kan. it's in our blood. haha

inilah sahaja entry saya untuk contest ni.
=)

p/s : pembukaan dan penutup karangan yang buruk. mesti cikgu bahasa malaysia aku masa sekolah dulu tak ngaku aku anak murid dyorang kalau dyorang baca ni. ampun cikgu! =)

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger