Online users

Follower

Sunday, October 3, 2010

Raya Sakan Contest : Nana

5) Nana, hot mummy to baby Damia.

nak join klik sini
ni la gambar raya tahun ni...
lokasi : belakang istana hinggap aku heee....
jelaskan kenapa korang rasa gambar tu sakan sangat
ekceli kan..raya tahun ni xde la aku beraya sakan sangat....sebab utamanye raya tahun ni en.somi terpaksa bertugas di hari raya...tapi tu tak bermakna aku kena bermuram durja di pagi raya kan...raya tetap raya..walaupun xdapat sambut bersama orang tersayang...tapi aku ada lagi sorang insan tersayang, itu mudak kicik. at least dengan ada nye damia xde la aku rasa sedih sangat beraya tanpa suami disisi

ok meh aku nk jelaskan kenapa aku rasa gambar ni sakan sangat?nampak tak muka kegembiraan aku tu walaupun sebenarnya hati xberapa gumbira...tapi bila bab2 amek gambar xpernah pon rasa sedih tu terpamer dalam gambar...heee...pastu plak sakan melaram ngan baju sedondon yang penting kaler merah..yang melambangkan sakan juga tu bukan sakai tau hahaha....

lepas tu tema tahun ni plak MERAH, so warnaMERAH ni selalu di kaitkan dengan MERIAH, jadi bila dah MERIAH kan nampak sakan tu...plak tu sakan berposing ngan anak dara yg senang mengikut kata orang suruh angkat kaki dia angkat kaki, orang suruh lompat dia lompat heheh...

pendek kata walaupun raya tahun ni di sambut secara sederahana tapi bila bab2 bergambar kitaorang memang sakan...hehehe....

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger