Online users

Follower

Monday, October 4, 2010

Raya Sakan Contest : Peri Pia

7) Pia. Blogger cute yang selalu komen kat blog aku.Terima kasih ye sis.

Yeahhhh,here Kak Pia come Zack!!!


Pia jemput sakan ni,meh la join?Sila klik kat sini ya

untuk maklumat selanjutnya,peraduan hingga

30 Sept 2010,hurry-hurry!!!Mari-mari

"menyakankan" diri dalah contest ini,ehehe

Tema contest SAKAN na....

Hari raya adalah hari yang sangat istimewa

dah tua2 ni kan,teruja nak beraya lain sikit dah

Tapi sambut sakan tetap sakan betul tak?

Saat ini la yang sibok memanjang 365/366 tahun lompat

boleh berjumpa,dan juge rehat sikit2 kan?

Mane boleh rehat terbongkang aje 1 hari

ramai datang umah.ye ke tidak tuan2 puan2?

Tahun ni Pia dan adik2 perempuan menYakan kan

diri kami dengan busana rekaan khas dari umi

yang kami kami cintai..tadaaaa

Songket biase je


material kami beli kat Jakel,murah ajer berbaloi2

tak perlu berbelanja mahal untuk beraya Sakan

Ramai yang suke teman sedondon kan?

Sedondon tak semestinya kena betul2 sama

dari segi tona warna dan atau fabrik

Kami buat kelainan sedikit pada tahun ini

Sedondon hanya dari segi corak pada kain

Bagaimana?sakan tak Pia?ehehe

Akhir kata

terima kasih penganjur

Selamat menhadiri Open House dengan sakan ye teman2 :)

2 comments:

Peri PiA said...

waaa,my sengal entry

tutup muke hihi..thanks z@ck

[z@ck] said...

Peri PiA..
yup..no worries =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger