Online users

Follower

Saturday, October 9, 2010

Tak sabaq

Aku tak sabar nak habiskan essay ALIN ni. Rasa terseksa selagi tak siap.And I can't wait for this sem to end.Dah terbayang-bayang hari Jumaat.Tak sabaq nak tunggu Jumaat. Dan lebih kurang sebulan sebelum ana mahu balik Malaysia. Oh. Tak sabaq.Tak sabaq nak turun airport nampak dia dari jauh.Walaweh.Macam drama melayu.

Dapat tahu kat tok ni jenuh kena katok dengan batang penyapu.Wuwuwu.

p/s :Katok= ketuk

8 comments:

Whoopz said...

Hahah.. Rindu sgt hang kat dia.. Sabaq ja la.. :)

I_Hate_Lolipop said...

aku nak kau pakai baju sejuk dan gedik2 kat airport ala korean drama.

p.s: kena katok ka kena tabuh tak hengat?

PIDUT ASiS said...

wei,hang nak balik bulan bapa??sampai bulan bapa??jom dating jom..wakakakaka

Post Terhangat...
Encik Pernah Memancing??

Cik Ayen said...

ngeeh! suke bila z@ck start berJIWANG haha!

Un Phat Lee said...

rase lapar pulak lepak sini.nak sikit penyapu.ehe XD

ada van de kamp said...

malaysia here i come~~~ :DDD

eDdY said...

sabar2...sikit je lagi..hehe

PinQib said...

hehehe.. sabar lah.. rindu itu sabar


Jum Singgah yer
Latest entry di:

Kehebatan 2010 hanya untuk….

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger