Online users

Follower

Wednesday, October 13, 2010

Tak suka diri dipanggil matured.

Dah lali bila orang asyik cakap muka nampak matang dari usia.Semua macam tak percaya aku baru berumur 18 tahun.Eceh.Hahaha.Dak aih.Umuq dah 21 tahun la.Rasa tak syok bila orang kata muka matured sebab rasa diri tua bangka gila. Sungguh. Tapi bila tengok balik gambar, memang aku pun akui aku nampak macam bini orang! Duh. Perangai matured ye la. Muka matured? Ih.Tak senang duduk teruih.

Tolong la jangan cakap muka aku matured. Jangan kata apa-apa.Hohoho.

18 comments:

PIDUT ASiS said...

nak lagi jujur,macam mak orang..hahahah

Post Terhangat...

5 Signboard Yang Erk.....

cik QasehThya said...

huhu..
selalu gak kene macam tu...
lagi best bile org nmpak Qaseh pegang bby..
mesti dorang tanye"anak y ke berapa ni??"
grr...padahal lom kawen ag...

ciare (^_^)v said...

mana ada nampak matured. nampak matang adelah. hihihihi

larikkk ~~~

adrinaqamarina said...

eh3 akak ni matured la. hehe

*pecut

eLLy said...

okey, tak mau cakap ape2 ;p

Cheq Tun said...

muka matured? ayat tu ayat jaga hati je kot.. sbnrnya depa nk kata hang muka tua.

ala apala ade pd rupa..senyum selalu bru awet muda..

[z@ck] said...

PIDUT ASIS..
hang tunggu pidut..hang tunggu..eyh..hang pun apa kurangnya..dah mcm daddy dah.hahaha

cik Qasehthya..
haa..tu memang lagi kasi gua terbakar la kan.

ciare..
matang? huhuhu...sama ja tu sis

adrinaqamarina..
sobsss...*kejar balik*

eLLy..
bagus =)

[z@ck] said...

Cheq Tun..
ha..tau x pa.aku mmg tau depa nak kata muka tua.tapi saja berlapik guna matured.hadoih la

WaN♩ said...

sebab tinggi tu kott..hehe:)

[z@ck] said...

WaNJ..
maybe juga. =)

intan izani said...

org tinggi mmg nampak matured
;p

Dee said...

jom tukar umur zack..hahaha..mau akak kena lempang jap lg ni..

org tinggi mmg nmpk matured..hehehe..

MieZa said...

z@ck, muka ko mmg matured lah...

Danial Ikhwan Jaafar said...

*tak cakap apa apa*
=P

Softtouch [Hanim] said...

xdelah mcm budak2 jer...ye kot sbb tinggi m ,gkin cr berpakain z atau cr percakapan z org kp z matured kot...

eDdY said...

haha...
jgn org dok ckp muka saja matured..tpi perangai cam dak skolah dah la...hehe

NeenaAnuar said...

alololo... comey nyer adik akak nieee... :D

afifaa. said...

lawa laa kaler baju ni. lembut je :)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger