Online users

Follower

Friday, October 15, 2010

Tak tahan lama.

Aku dah agak dah.Tak lama punya la coklat dalam drawer tu.Duk tahan jangan makan sebab beli untuk bawa balik Malaysia. Tapi bila dah stress sangat buat assignment, coklat penawar paling mujarab.Sedaq tak sedaq dua bar dah buka.Bahaya betul.

Coklat Whittakers ni rasa dia sedap lain macam sikit dari Cadbury.Kalau Cadbury aku ambil masa lama juga nak habiskan satu bar tu.Ini whittakers satu hari boleh telan satu bar.Bar yang besaq der.Sedap bukan main.Tambah-tambah yang ada kacang.Pergh.

Dah.Pagi pagi cerita pasal coklat.Tengahari satgi kita cerita benda lain pula naa.

4 comments:

ana ayesha said...

ceklat i like mcm mana agak rasanye. ceklat mahal mesti tak manis?

~eZmALiZa~ said...

zack, suke makan choc?tapi badan maintain je kan..

[s][u][e][h][a][n][n] said...

arhhhh aku x leh makan coklat selalu.... nak2 lagi bila tension..kang badan aku jadi macam belon :p

eDdY said...

betoi ka leh ilang kan tension...
aq nak try la..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger