Online users

Follower

Wednesday, October 6, 2010

Thanks darlings

Entry ini nadanya melankolik ya.

Ucapan tulus ikhlas dari hati seorang teman rapatku kepada si dia cukup membuatkan aku terharu.Doanya moga kami diperkuatkan jodoh sangatlah aku hargai. Feel content with my life right now.Punya kawan yang supportive dan selalu ada dikala susah dan senang. Dorang tahu apa yang aku lalui. Bukan senang nak sampai ke tahap ini. Kadang-kadang rasa nak give up tapi kawan banyak bagi support.

Thanks darlings =)

8 comments:

kechixx said...

kawan yang baik kawan yang ada dengan kita susah mahupun senang...:)

noor afzan said...

cinta jarak jauh kan..
mmg kuat dugaannya.
hopefully, kamu kuat!

Whoopz said...

ur welc0me.. hahah.. :p

I_Hate_Lolipop said...

sila lihat cermin. kalu nampak si dia...meaning kau makin jiwang.

congrats~

shark said...

kawan mmg bnda pling susah nk cari...
pling senang jugak nk ilang

sweetty said...

Tak lama, hujung tahun nak balik m'sia, boleh jumpa dan luahkan apa yang terpendam selama ini. Sabar je...

Cik Ayen said...

ayat makin berbunga la kak ipar! haha

eDdY said...

hargai la kawan...tu yg penting..(^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger