Online users

Follower

Saturday, November 27, 2010

Hairan.

Dia : You tau tak waktu I balik tadi, kereta ada depan rumah.Ada jiran I duk tengok kat tempat yang kemek tu.
Aku : Ya ka? Habis tu macam mana? Mak you dapat agak tak kena langgar?
Dia : Tak.Depa duk heran kenapa kemek tapi tak bercalar.Bapak I duk tanya macam macam.Parking sebelah apa, ada orang langgar ka?
Aku : Habis tu you jawab apa?
Dia : I cakap la I tak tau.Lagipun dah tengah malam kan.Lega gila you!
Aku : Hahaha.Tahniah.
Dia : Tak pa.Sorry abah.Sorry mak.Raya tahun depan ada lagi.I bagitau next raya la.
Aku : Hahahaha!

Kadang kadang terpaksa tipu sunat demi menyelamatkan diri sendiri.Hohoho.

9 comments:

eT said...

nk selamat dari kene marah...wat tatau jek..:p

Experience FREEDOM!

Ain Suka Biru said...

terbaikkk!

PinQib said...

adoi.. hee. sweet..
komplot

Fyzal said...

pernah jadi gak .. senyap je.. hahaha..

zikeryhassan said...

ni yang nak bgtau mak dia ni.

fatin said...

haha..tahniah2!!

Danial Ikhwan Jaafar said...

you're his bonnie, and he's your clyde. haha partners in crime! XP

Att Ashburn said...

haha. pandai gile pengutip durian

eDdY said...

huhu...

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger