Online users

Follower

Sunday, November 28, 2010

McD

Nooh.Puas hati hamba minggu ini.Tiga kali bantai McD.Hohohoho.Tadi makan dengan geng Jitra pula.Depa ni pun kebuluq McD juga.Nak kena mai cari sampai ke Alor Setar sebab kat Jitra tak ada.Patutnya depa buka satu cawangan McD kat Jitra.Mudah la sikit orang nak beli.Aku addict gila kat fries dorang ni.Rasa sedap lagu mana entah.Tapi aku perasan fries makin kuruih.Haluih.

Apple Pie.Sekarang ni jenis tak berkira sangat pasal makan.Rasa lapaq, jom pi beli.Tak ada nak fikir 2 3 kali dah.Hahaha.Tu yang suka hati betoi tu bila balik Malaysia.

Keluaq dengan mereka. Nun dan Mat.Pulun makan serupa setahun tak jumpa McD habaq hang!

Ni pun 2x5 juga la.Tapi sungguh.Dah 9 bulan berpisah dengan McD ooo.Hehehe.

Mc Chicken..Mc Chicken..tender and juicy (teringat lagu dalam iklan)

7 comments:

NeenaAnuar said...

huhu.. akak sendiri dah lama gilo tak makan McD...

hans said...

amboi
puas hati hang mengketedarah Mcd noh
aku juga kempunan
sob sob sob

P/S : Nak Jadi Artis Ker Nak Habiskan Belajar Dulu? Aku Buntu!

eDdY said...

amboi...
aq yg dok mesia ni pon dah lamer x g mcd...
ko bole sampai 3 kali seminggu..haha

I_Hate_Lolipop said...

todia...gambar hang pun dah double chin tu~

nyna said...

aku pun suka fries mcd weh.
sedap kan. :D

Princess Feyqa said...

sedapnye mcd tu.. tibe2 trse nk mkn pulak. hoho

farha ni said...

yeah apabila ped nampak comel dgn spek besaq, maka ped suka.

nak makan McD lagiii!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger