Online users

Follower

Thursday, December 9, 2010

Eagle feeding.


Eagle feeding pulek.Kami tak bagi helang makan pun.Pak cik bot yang kasi makan.Banyak sangat helang time tu.Semuanya megah berterbangan.Rasa syok bila depa buat drift depan bot.Hehehe.Jenuh weh nak tangkap gambaq helang ni guna Rose. Rasanya ini antara best shot hasil tembakan Rose.Ni yang rasa nak angkut SLR juga ni.

Fakta menarik oleh Pak Su.Lebar sayap dia lebih kurang sedepa tangan orang dewasa.Rasanya betul sebab waktu dia terbang rendah, boleh nampak yang sayap dia actually besar.Tambah tambah yang paling tua.

I wish I can have DSLR at that moment.

Habih zoom dah ni weyh.Tinggi betul dia terbang.

Pak cik bot cakap helang ni memang suka tunjuk aksi bila nampak bot banyak kat kawasan tu.Macam macam faham gitu.Kami pula asyik woooh waaah tak berhenti bila helang mai dekat.Lagi la syok helang tu kan.Hihihi.

5 comments:

eDdY said...

waaa...mmg best kalo camni...
helang tu mkn per ek???

sizuka[Izzati] said...

whoahhhhh.rembat sebijik trus zack.nnti leh bt kelab ah kita.kehkeh~

hans said...

best kan pulau langkawi
macam2 ada

P/S : Syurga Coklat Dan Gara - Gara Semangat Coklat Buat Aku Merepek Sekejap...Hahaha!

NeenaAnuar said...

last akak gie langkawi pada 4 tahun yg lepas.. owh! rinduu mau kesana lagi~

hanna naterah ucen said...

owhh.. sayaa sangat suka helang! hehe :)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger