Online users

Follower

Sunday, December 26, 2010

Pizza pulak.

Sebagai tanda sokongan, aku belanja pengutip durian makan pizza.Kecewa tak dapat makan cheese lava crust sebab dah habis.Kempunan dari hari tu tak sudah lagi.Thin crust pun dah habis.Sudahnya, ambil yang pan crust.Order hut platter sekali.Wah.Lama betul tak jamah pizza hut.Ini first time since balik Malaysia.Cuma tak masyuk sangat sebab tak dapat cheese crust. T_T Tapi makan totap lalu der.

Hut platter je aku sempat snap.Pizza tak sempat sebab dah lapaq sangat.Ngap teruih.

Sangat menguji ketahanan emosi nak pakai tudung macam ni.Orang pandang kiri kanan.

5 comments:

AMIRA IS MIRA said...

untung pengutip durian dapat blnje makan

eDdY said...

xpe2...
len kali try lava crust tu plak k..(^^)

sizuka[Izzati] said...

stylo ah zack:D

[s][u][e][h][a][n][n] said...

aku pun ade shawl camtu...comel tau ko pkai :p

Elle JmDean said...

HAI Z@CK!
DA ADE KT KEDAH KE???
CANTEK TUDUNG....
KALO ORG TGK2 TU NK MINTAK OTOGRAP LA TU.. HEHE

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger