Online users

Follower

Saturday, December 18, 2010

Terima kasih semua!

Ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua reader Insan Tinggi.Tanpa kalian, blog ini takkan mampu bertahan sampai sekarang.Sedar tak sedar dah dekat 2 tahun aku blogging.Ramai kawan baru yang aku dapat.Sampai satu tahap dapat peluang berjumpa face to face.Oh.Sangatlah precious.Ye lah.Dari blog membawa ke alam realiti.

Terharu apabila ada yang private message cakap "Saya silent reader blog awak.Suka la blog Insan Tinggi." Duh.Sedikit sebanyak rasa macam artis pula.Hahaha.Rasa kerdil diri ini kalau nak dibandingkan dengan top blogger yang lain.Aku ni tak ada apa sangat pun.Blog pun asyik cerita pasal diri sendiri ja.Bak kata orang syok sendiri.Heh.Aku pun pernah kena hentam dengan anon.Rasa down juga la sampai rasa nak quit blogging.Tapi aku dapat kekuatan dari kawan blogger yang lain untuk buat bodo ja kat anon tu.Hahaha.Aku tertanya tanya mana anon tu sekarang.Dah senyap la pula.

Terima kasih semua.Terima kasih! Uh.Meh nak peluk cium sorang sorang.

9 comments:

Anonymous said...

wahh, dah dua tahun. lama tu. tahniah. tahniah. :)

Ryan Ervan said...

tahniah~
blog zack best kowt haha..

eDdY said...

dah mmg betoi blog ko best z@ck...
saper x baca mmg rugi..hehe

CT said...

sama2 kasih jugak dari akk...wah dah 2 tahun ya..bagus2 teruskan dan rajin2 posting entry ya...

dib said...

weewit dah 2 tahun...tahniah!

hari2 buka blog kak zack dr 2009...smpai INsan Tinggi jadi most visited kt mozilla...klu kak zack xupdate kecewa kot...haha..

Judiene said...

Eh eh, tak bleh, harammm!

;P

adey manis said...

same2

eLLy said...

nak pelok akak tangan tu kena kasi panjang cikit .. if not tak muat .. hahahha

Anonymous said...

kak zack..sy junior kak zack..silent reader neyh..haha..

bsempena kitorg nk fly nie..bykkkan post tuk kitorg leh..tips ke, nasihat ke, ap nk bwk ke, akademik ke..leh??please

blog akak memg best..tp layout..to be honest..sy minat yg dulu..tulisan die lebih kecik..n nampak lebih kemas

tp tak pe..blog kali nie lebih girlish gitu..hehe...

tahniah tuk pengutip derian..yeaaaa...care btol akak kt die..btuah nye die...

semoga blog nie lebih gilang gemilang tuk tahun 2011 dan kehadapan..hheheh

suraya :)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger