Online users

Follower

Monday, January 3, 2011

Cis cis cis

Cis.Bekalan elektrik kat rumah terputus hampir 6 jam.Mati akal nak buat apa.Time ni la baru buka buku Sudoku yang dah beli berkurun tapi buatnya baru 3 page.Hohoho.Sempat la habis 4 puzzle sebelum terlelap tidur.Kena pula hujan.Nice gila.Sekarang elektrik dah ada.So, bolehlah nak blogwalking sekejap. =)

6 comments:

Peri PiA said...

xde letrik sebab xde org kacau xpe,rumah sewa baru akak hari tu ade org kacau kotak letrik nya hangin btl

kena kluar rm10 nak beli menda yg dah hilang ntah kemana

ni la nsb dok umah merpati,stail kotak letrik lak kat tepi/luar rumah

senang2 je hilang

jgn lupe dtg umah akak,hehe

berletiaq pulak akak ni,sorry z@ck

[z@ck] said...

Peri PiA..
insya-Allah kak..umah akak kat mana?

Peri PiA said...

hihi rumah aka blog :P

kalau dtg kl,bgtau ye ;)

Faaein Himura said...

bila takde bekalan lektrik.. memang membosankan.. huhuhu..

[z@ck] said...

Peri PiA..
oo..hehehe..will do!

Faaein Himura..
btol..mmg membosankan.huhuhu

eDdY said...

aq kalo xder letrik..dan2 tu la rase panas..haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger