Online users

Follower

Saturday, January 1, 2011

Faizal, pelakon Adamaya meninggal dunia.

Ya Allah.Sumpah aku terkejut dengan berita pemergian pelakon Adamaya, Faizal.Ala, yang bawa watak Dani tu.Huhuhu.Arwah meninggal disebabkan serangan sakit jantung.Allah Maha Kuasa.Bila bila masa ja Dia boleh tarik nyawa kita kan? Selagi sihat walafiat ni, mari kita perbanyakkan amalan kita.Kena sentiasa beringat, ajal maut di tangan Tuhan.

Al-fatihah untuk arwah Faizal.Semoga rohnya dicucuri rahmat.Kesian kat anak Nana.Kecik kecik lagi dah tak ada bapa.Mungkin ada hikmah disebalik semua ini.Wallahualam.

6 comments:

ada van de kamp said...

wife dia mengandung 5 bulan huhu

[z@ck] said...

ada..
lagi kesian! huhuhu

shera haifa said...

usia bukan penghalang kematian..kita hndklah sntiasa mengingati mati..

YobSumo said...

semoga rohnya ditempat di kalangan orng yang beriman. InsyaAllah...

Faizal n Fashitah said...

Tu la saya pun tekejut gak bila dengar berita ni. Al-Fatihah.

eDdY said...

alfatihah...
semoga roh beliau d cucuri rahmat dan d tmpat kan d kalangan roh2 org beriman..insyaallah

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger