Online users

Follower

Wednesday, January 5, 2011

Kemudahan di Pekan Rabu.

Pekan Rabu dah maju yaw! Dah ada eskalator kat jejantas.Dulu orang cukup tak mahu naik jejantas tu sebab tangganya tinggi sangat.Orang prefer untuk merisikokan diri melintas jalan yang penuh sesak dengan bas dan kereta.Bila dah ada eskalator, orang lebih selesa.Penat pun tak penat.Yo lah.Jejantas tu menghubungkan Pekan Rabu.Yang selalu tuju Pekan Rabu pun golongan tua.Elok sangat la buat eskalator tu.Memudahkan orang ramai.Tambahan, orang sekarang ni dah makin pemalas.Hehehe.Cuba letak tangga dan eskalator sekali, which one do you choose?

10 comments:

baincardin said...

kasi HDRkan gambar iniiiii!!!~^_^

hehe.

**saper kata shoot gambar kt kawasan kilang tak best? jom layan...

Dee said...

wah bestnya..mmg patut ada dr dulu ni..yelah yg ramai gi sana pun golongan warga emas..

fathiahRAIHANA said...

wahhh.lama dah tak g pekan rabu nieh .. nanti balek raya la baru try! hohooo .

ザ-sylver-shooter said...

whoaa
kedah maju 2010 ni

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

dah lama xp sana byk dah berupahh (padahal baru ja ritu :P)

[z@ck] said...

baincardin..
eceh..tak reti la..

Dee..
ya ya..betol..byk golongan emas yang pergi situ..syurga buat mereka.hehehe

fathiahRAIHANA..
haa..nanti balik loq staq, pi tgok sendiri naa..hehee

sylver-shooter..
sekarang dah 2011..apa cerita maju 2010? hahaha

aisumi Chan..
hahaha..buat teruk buleh.

Miss Dee said...

dah lama gak escalator tu sebenarnya...rasanya time puasa hari tu lagi :)

zikeryhassan said...

i will choose eskalator.

eDdY said...

aq konfem pilih tangga...TIPU..hehe

Zati Tarhizi said...

Wahh da lame tak pergi pekan rabu. Sebab dah lama tak balik kampung. Haha.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger