Online users

Follower

Monday, January 17, 2011

Makan luar.


Bosan dah makan kat rumah, dinner semalam aku belanja dorang makan kat luar.Kedai dekat rumah je.Kedai Cikgu Dun.Portion makanan kat kedai ni sangatlah banyak.Nasi menggunung.Style tak kedekut.Harga pula murah.Cuma satu jelah benda yang aku meluat.Nyamuk banyak! Sambil makan sambil garu kaki.Tak senonoh!

Aku order koew teow goreng tapi dia cakap tak ada.Dia buatkan koew teow goreng hailam.Kat mana yang hailamnya pun aku tak tahu.Nampak serupa je.Setahu aku hailam berkuah.Ini kering je.Sedap anyway.Nampak macam tak ada colour sangat, tapi rasa semua cukup.

2 comments:

eDdY said...

x pernah lagi g kedai xder kuew tiaw goreng..hehe

Cik Aien said...

ekau buat eden lapaqqq. aiyaa..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger