Online users

Follower

Wednesday, January 5, 2011

Pulut udang

Berkurun lama tak jamah pulut udang.Dapat juga aku merasa.Ini tok bikin sendiri.Dari layur daun pisang sampailah ke bakar pulut udang tok buat sorang sorang.Aku? Jenis tak reti nak menyemak kat dapur.Selagi tok tak panggil, jangan harap aku nak masuk dapur.Hahaha.Sungguh weh.Boleh kira berapa kali aku masak kat rumah.Kebanyakkannya tok yang buat.Biasalah.Lumrah hidup.Kita cenderung untuk bergantung kepada orang yang lebih tua tambah tambah dalam bab memasak ni.Bila tok 'outstation' ja baru hegeh hegeh masuk dapur.Hehehe.

11 comments:

zikeryhassan said...

wah! pos kat aku sket

nyna said...

zack!
aku jadi lapar terus.cis
haha

Faaein Himura said...

wah.. sedapnya... nak cket.. =]

ASaDa RyutaRo said...

jeles betul la bila masuk blog ni.. ade je pasal makanan. dah ler lama giler tak makan benda camni. hahahaha

eDdY said...

waaa...ni mmg fav aq ni..(^^)

lumut said...

fullllaaaammaaakkk..kau saje je lah ni kan...nak carik gado buadak ni aku rasa...

isskkkk...


mahu!!

Anonymous said...

sedapnye.. dulu masa blajar kat uitm perlis, slalu duk cari pulut udang kat kangar.. terliuq la cik zack

Cik Aien said...

wooo! z@Ck, hang lesen L ke P dalam masakan? jarang masuk dpaur ni mcm xde lesen jee haha

eLLy said...

pulut udang .. letak inti lebih cikit pas tu pos kat mai cini ;p

░♥si lampu neon♥░ said...

WAHHH SODAP NYERR


CHECK ENTRI MANTAP NI :
# ANALITIK NUFFNANG & ALEXA SILAMPUNEON MENCANAK#
# CARA HACK HTML KOD BLOG ORANG#
# KENNY ROGERS ROASTERS JAYA JUSCO MAHKOTA CHERAS#
# CARA BUAT AUTO HIDE MENU#
# QQ RINGS DONUT !#

Dee said...

pulut udang utara the best..yummy..terliur nih..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger