Online users

Follower

Tuesday, January 25, 2011

Syukran jazeelan!

Actually dah terdetik di hati nak beli telekung baru since telekung lama tu lepas basuh lekat tompok tompok hitam.Dah macam macam cara aku guna untuk hilangkan kesan tompok tu.Dah rendam dalam clorox sampai sehari suntuk, tak juga hilang.Give up kejap.Lepas tu rendam dalam nila pula.Kot kot la boleh cover tompok hitam tu.Tapi, tak berhasil pun.

Bukan satu tompok, tapi bertompok tompok.Macam lembu new zealand!

Alhamdulillah.Rezeki eden.Dapat telekung baru.Siap dengan surah Yassin lagi.Ini pemberian dari mak Nun.Macam macam tau ja mak cik ni.Hihihi.Syok oh.Jarang dapat hadiah at the right time.Dah lama aku kenal dengan mak Nun ni since aku sekolah rendah lagi.Selalu la pergi rumah dia petang petang, kayuh basikal.Huhuhu.Rindu pula zaman sekolah rendah.Kami tusyein pun sekali.Kalau kena tusyein time malam, mak Nun la yang kerja menghantar kami.Waktu nak balik pula, mak Nun akan tolong suluhkan lampu kereta sementara aku kayuh basikal sehabis laju untuk sampai rumah.Lampu jalan selalu rosak, so memang gelap gelita.Aku pula pengecut.
Mak Nun pun takut aku tak sampai rumah dengan selamat.Tu pasai dia sanggup tolong suluh aku setiap kali balik tusyein.Hehehe.Lawak pula bila fikir balik.Syukran jazeelan mak cik!Tak terbalas jasa mak cik kat saya. Sobs sobs.Tiba tiba tacing.

To Nun, aku tau hang skodeng blog aku setiap kali hang masuk kerja.Kirim salam sayang aku kat mak hang.Lagi satu, aku terlupa nama mak hang.Tu pasai aku address 'mak Nun' dalam entry ni.Hehehe.

4 comments:

cha said...

alhamdulillah dpt telekung baru :)

Cikgu Tie said...

Alhamdulillah...
Rezeki dapat telekung baru.

eDdY said...

syukur alhamdulillah
rezeki tu(^^)

inihidupaku said...

z! how come hg lupa nama mak aku.haha..mak cik mariah!
hehe..tepadiah..hehe..tpt msa plak noh dpt telekung..eh.jgn tacing pasai kisah silam.haha..comel terok kot kayuh gerek!hahaha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger