Online users

Follower

Wednesday, January 26, 2011

Welcome home.

Finally, tok akan balik esok malam.Yeay yeay! Syok pasal dah tak perlu susah susah fikir nak masak apa.Hehehe.Teruk betul kan cucu dia yang sorang ni.Cukuplah 2 minggu anje menjadi surirumah sepenuh masa.Setiap benda perlu diambil tahu.Mujur jugalah ada Ika yang tolong kemaskan rumah, basuh baju.Kalau nak harap kat aku sorang, memang tak terkejar weh.Itu mujur tak ada budak kecik.Kalau ada, lagi haru rasanya.Hohohoho.

Rasa selamat sikit tok ada kat rumah.Aku ni bukanlah berani sangat pun.Adik adik aku lagi pengecut.Dua malam aku tidur tak nyenyak sebab terbau busuk yang amat sangat.Malam kedua pula kipas kat living room terbuka.Seingat aku, aku dah tutup dah sebelum tidur.Wallahualam.Mungkin aku yang terlupa tutup.Tapi seingat aku, aku tutup.Rumah sebelah pun buka lampu luar dua malam berturut-turut.Ika cakap, bibik tak akan buka lampu saja saja.Ada la tu benda yang buatkan dia buka lampu sampai ke subuh.Huhuhu.

So, welcome home tok. Mujur jugalah ada yang order acar dari tok.Nak sebelum 1 Feb.Kalau tak, tak balik lagi rasanya.Hahaha.

8 comments:

Zuewairy said...

hantu?
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarikkkk!

eLLy said...

tok pandai buat acar.. emmm mesti sodap

atty's said...

mesti sedap acar tok ni kan

shasha said...

seronok nya masih ada tok. tok sya pnya sambal belacan besh!!! :DD

MYVI said...

yeah...epi holiday =)

mamma mia! said...

anje???????????????? huwaaaaaaaaaaaaaaaa

eDdY said...

betol2..
bila ader org tua kat umah..rase selamat sikit kan..hehe

Cik Aien said...

lama jugk tok hang "rest"! hehe, xkan nk letak jwtan kot jd suri rumah! haha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger