Online users

Follower

Tuesday, April 26, 2011

Morning semua =)

Morning semua. Pagi ini saya breakfast cucuq keria.Keseorangan di rumah.Housemate pergi kerja.Saya jadi bibik kat rumah.Vacuum rumah, kemas dapur, memasak. Wah. Saya lebih suka buat semua ni dari study. Ya, saya kureng sikit bab study ni. Duk fikir cuti tinggal seminggu ja lagi.Argh.Malas gila la nak start kelas balik. Yang best nya, assignment dan test menunggu untuk first week nanti.Nice kan. Satu habuk apa pun tak start lagi. Memang cari pasal.

Ini baru ada kesedaran nak cari research article. Hey, petang ni saya nak tengok wayang untuk kedua kalinya di Wellington.Guna kupon Grabone.Kalau nak beli sendiri, haram la nak pi tengok movie.Ok lah. Tengah tunggu nasi masak. Lunch untuk tengahari ni kari ayam. Meh makan meh =)

6 comments:

Anonymous said...

kemasnya dapur ko
suami pulang mesti hepi ja

Cik Aien said...

hebat hang z@ck!
pndai masak..
untung pngutip durian :)

kathy jem said...

rajin nyer die..anak sapa la ni..hehe

[z@ck] said...

Rozami..
ini after kemas boleh la bersih.cuba sebelum kemas, tikus pun takut nak bersarang.hehehe

Cik Aien..
erk.kari ayam ja pun.hehehe.

oshinz said...

lebih prefer kari daging dari ayam. ehehe. gudluck weh.

eDdY said...

weyh...ni tgh cuti aper ni z@ck???

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger