Online users

Follower

Wednesday, April 20, 2011

Siapa saya 5 tahun akan datang?

Salam, baru sampai rumah selepas sehari suntuk berfoya foya. Pagi main paintball, petang lepak tepi pantai, malam naik Mount Vic. Pergh. Memang sakan kan?

Waktu kat Cinta tadi, sementara nak tunggu makanan sampai, Wan Z buat pop kuiz 'Siapa saya 5 tahun akan datang?' Terasa macam nak share pula kat sini. Hehehe. Aku rasa 5 tahun dari sekarang aku dah kahwin.Insya-Allah.Anak pula maybe baru ada satu kot.Aku nak buka pusat tusyein sendiri, nak buka bisnes shawl.Hehehe.

Tapi impian aku paling besar, aku nak menyumbang untuk anak yatim.Ini memang impian aku sejak kecil lagi. Aku dah rasa macam mana jadi yatim piatu dan kalau boleh aku nak tolong golongan ini juga. Kalau tak boleh nak buka rumah anak yatim, at least aku dapat menyumbang dari segi kewangan pun dah cukup. Nak buka yayasan tu, wallahualam. Waktu balik summer hari tu, aku ada terfikir nak derma baju terpakai kat dorang tapi bila difikir balik, si Ika tu pun tak banyak sangat baju.So, aku pass kat dia je lah. Sekarang ni susah nak reach rumah anak yatim sebab aku tak ada transport sendiri. Nak bergerak susah. Tunggulah bila aku dah ada kereta nanti, boleh ulang alik tengok dorang =)

Suka betul bab bab berimaginasi tentang masa hadapan ni.Lagi suka kalau benda tu mampu direalisasikan.



6 comments:

zulkoa said...

sy nk jadi otomen..shah!

kucokelat said...

cter sal anak yatim....kitorg de bt projek sal umah kebajikan... hsilnya kitorg dapat hasilkan 1 peta yg tunjukkan lokasi umah anak2 yatim yg berdaftar kat negeri perlis hikhik. senang org nak sumbangkan derma.

oranglidi said...

moga trcapai cita2 ko nnti ye..

5 taun dari skang? aku pn x tau nk jadi apo.haha

Unknown said...

5thn akan datang? ermm nk jd billionaire ah heehe

eDdY said...

insyaallah..niat baek tu...(^^)

Aisumi Chan Kawa'i said...

amin.. mudah2an.. moga impian tercapai..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger