Online users

Follower

Thursday, May 19, 2011

Bunyi lalat memang bikin gua panas hati.

Sejak dua bulan lepas, rumah ni penuh dengan lalat.Mai dari mana pun aku tak tahu. Pantang kitorang masak sambal sikit, haa..ada la dua tiga ekor duk lalu lalang depan muka. Paling buat aku sakit hati, dia buat lintas langsung betul betul tepi telinga aku.Duk terbang kiri kanan depan belakang.Macam nak menganjing. Macam duk gelak kat aku tak dapat nak bunuh dia.Bunyi dia tu, ish! Sakit hati. Sakit hati tau tak. Tengah tulis entry ni pun duk ada lagi tepi telinga. Memang geram. Ikut hati nak pasang benda elektrik yang perangkap lalat tu. Biaq mampuih semua dalam tu. Heran. Mai mana lalat ni. Sebab tahun lepas nak jumpa sekoq pun susah.

Orang kata lagi tak suka, lagi tu la dia duk mai kat kita.So, sekarang aku nak jadi pencinta lalat.Daaa *mata ke atas, tangan ke dada*

5 comments:

Redbloodsnow said...

hehe...sabo sabo..bunuh je gune shieldtox..hikss :D

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hahahaha. lalat omputih pun minat sambal ke?

Aimi dan Pakcik Hashim said...

musim dia berhijrah kot
singgah sebentar kat telinga ko
jgn sampai masuk baju

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kau cinta lalat zack?

hahaha~

eDdY said...

aq pon sama weyh..x tahan tol kalo lalat maen tepi telinga ni...rase nak lempang2 jer...hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger