Online users

Follower

Friday, June 17, 2011

I can draw


Apa yang aku dapat dari TE hari ini? Swan putih hasil karya sendiri.Hahaha.Dah lama tinggal seni melukis ni. Tadi dorang ada Art class. Memula aku just tengok dorang melukis ja, sekali Mel ajak aku melukis sekali.Demi tak nak menghampakan Mel, aku ikut je lah. Maka terhasillah kepala swan.Kalau suruh lukis satu badan, tobat tak jadi swan.Hahaha.

Tema: Birds. So, dorang kena lukis burung la.Tak kisah la burung apa pun. Hebat budak budak ni.Lakar pakai crayon teruih.

10 comments:

Jiji-Fify said...

hoho..not bad!! :D

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

eLLy said...

namapak ayu jer Swan ko tu dik :P

[z@ck] said...

Jiji Fify..
nanti nak frame gntung kat umah.hahahah

eLLy..
ehem..macam tuan dia la.hahahaha

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

burung apa? burung muraiii...hahha

Aisumi Chan Kawa'i said...

ok lah tuu~ tere jugak melukis mewarna..

Drunbella Khoo said...

ada orang lukis "bird" lain x?
LOL.
lariiiiiiiiiikkk.
:p

[z@ck] said...

syafawani..
hahahaha.depa ni mana tau burung murai tu apa.

Aisumi Chan Kawai..
hihihi..

Drunbella Khoo..
amboi hang

eDdY said...

gambar yg student tu lukis xder ker???

[z@ck] said...

eDdy..
ada tapi buruk.hahahaha

Roza Ami Nanomiya said...

smart
letak tandatangan pelukis terkenal... jual mahal sudah

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger