Online users

Follower

Friday, June 3, 2011

Kembali normal.

Yes yes yes! Status member kat Nuffnang dah jadi glitterati balik. Sebelum ni non-glitterati. Heran. Sebab aku tak pernah letak iklan lain selain nuffnang tapi aku hilang privilege sebagai glitterati member.Bukan apa. Kalau glitterati, duit laju sikit masuk. Jadah apa la perempuan ni duk cakap kan. Bagi yang mendaftar dengan nuffnang, konfirm tahu. Yang tak tahu tu, buat buat macam tahu je la ye.Hehehe.

Income tahun ni slow gila.Pasrah.

6 comments:

eDdY said...

ooo..kalo letak iklan laen..bole jadi non-glitterati ek???
seb baek aq x letak..hehe

♥naematulsaadahismail♥ said...

same goes to me zack..
jenuh cari celah mana la ada iklan len
contact dgn dorg..dorg ckp ada script youthsays..so kena remove..xperasan pn script tu sbbnya dia xdisplay pn.. dekat stgh tahun kot duk pk cane nk bg glitterati even bukan masyuk mana pn..haha.tapi saja2 syok

AcanCapik said...

aku punya income tara tu ja la. tak penah nak naik. camna ntah nak kaya. huhu

Cik NurulZaty said...

sbb akak tuka url kot..

sbb tu jadi camtu..

Drunbella Khoo said...

aku pun penah jadi.
tatau pasaipa.
aku syak haritu seminggu aku xupdate blog.
mungkin sebab tu laa.
tapi aku buat derk jer.
then member aku suruh anto ticket kt nuffnang.
lepastu nuffnang kasi balik geli2 tu.
dok sat, dapat buffered yg pertama utk 2011.
yeay.
(^___^)v

HAFIZAL said...

duit masuk ker...wah betuah badan

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger