Online users

Follower

Monday, August 8, 2011

Buang angin secara rambang

Dua tiga hari ini aku selalu lepas angin secara rambang. Pepatah melayu ada mengatakan 'melepaskan batuk di tangga'. Aku nak tukar sikit mengikut keadaan aku sekarang.Melepaskan angin di tangga.Favourite spot sebab jauh dari housemate yang lain.Wahahaha.Sejak dua menjak ni, makin menjadi jadi kentutnya. Tak kira tempat nak kentut. Tadi waktu balik kerja, aku dengar lagu. Pasang volume paling kuat. Tengah lintas jalan depan rumah. Bila dah cross tu, terasa nak buang angin. Dengan selamba badaknya aku lepas. Tak perasan pula ada sorang mamat ni tengah tunggu kat tepi kereta. Aku tak pasti lepasan angin aku tadi tu kuat ke tidak sebab aku sumbat telinga aku dengan earphone. Muka aku sangatlah seposen. Dia tengok aku lain macam.Agaknya dia dengar kot bunyi gas aku tadi. Whatever la. Janji tak busuk.Hahahaha.

6 comments:

Fatin Syahira said...

haha sengal weh! tergelak2 baca nie!

Zuewairy said...

tu dia aih... ganas hang pirah..

Judiene said...

Cancel calon menantu!

JaJa'Z said...

ish hang dikkk....mka cute habis dah..kentut merata la pulakkk..hehhehe

eDdY said...

haha..ini cerita mau publish ka..(^^)

mya bajuri said...

haha.. gangster la akak ni!! :D

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger