Online users

Follower

Tuesday, August 9, 2011

Heartless Robbery in London Riots!!!!


='(

Semoga mangsa, Asyraf Haziq cepat sembuh. Tak sampai hati nak tengok darah menyembur nyembur keluar dari mulut. Ya Allah. Kuatkanlah hati beliau.Police, please arrest those involved in this robbery. Kalau aku dapat mamat pakai topi tu dan aku ni kuat macam badang, dah lama aku belasah dia. Tapi aku ni insan lemah saja. Hanya mampu berdoa kepada Tuhan.Sama samalah kita berdoa supaya riot di London ni cepat habis dan tak ada lagi kes orang Islam kena attack.Huhuhu.

7 comments:

Hizami Rahim said...

aku pon simpati.
adeh.
mintak2 la dijauhkan.

[z@ck] said...

Hizami Rahim
:'(

mUnie UncLe hUsin said...

Ya Allah.. keciannye..
tetibe sebak nengok..
dah la dia sesorang..
:(

mya bajuri said...

kesiannya dia :'(
Ya Allah.. besarnya dugaan..
moga hati dia kuat :(

Dee said...

dia buat apa kat situ sorang2? kesiannya..

eDdY said...

ya allah..kesian nyer...huuu

sizuka[Izzati] said...

jahat la.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger