Online users

Follower

Monday, September 5, 2011

2 Syawal

2 Syawal. Busy attend open house noks. Dari pagi sampai ke malam keroje menyumbat jer. Dimulakan dengan open house 91 KP.Budak rumah semua pakai baju purple.Aku terkeluar tema. Biru seketoi.

 Hidangan nasi dagang yang sangat sedap.Terima kasih tuan rumah! 

Disusuli dengan rumah Azu dan Zati. Macam macam depa ni jamu.Paling masyuk ada kacang goreng import baik punya dari Malaysia. Duk ralit kunyah kacang bukan main lagi kat belakang tu.Huduh la muka.Anak dara sapa la tu. T_T

Lepas tu pi Brandon pulak. Atiq and the geng jamu laksa johor dan mee udang. Dah lama tak minum air berais.Datang Brandon, lepas kempunan nak minum air berais.Ais ketul kat sini mahal.Satu packet sampai 3 4 dollar. Ais ketul je pun.LOL.

 Lepas tu rumah Lily pulak. Jamu nasi kerabu dan mee rebus. Tengok, sambil bergambar pun mulut penuh makanan.Hahaha.

Lepas tu perut pun mula membuncit.Gila hang. 4 open house in one day. Aku ni jenis tak cerewet sangat bab makan ni.Dah orang jamu, aku makan. Tak makan kang, tuan rumah kecik hati.Kalau boleh scan perut aku on that day, entah apa rupanya.Segala jenis makanan bercampur. Semuanya ada elemen kuah. Pagi esoknya, melabur dengan senang hati.Muahahaha.





5 comments:

mattop said...

raya sakan nohhhhhh

[z@ck] said...

mattop..
hang pun sama.

HoneyDear said...

makan tak tolak..bagus..
jenis yang boleh dijemput ke rumahh..
senanggg hati tuan rumah kan..

eDdY said...

pergh..best2..
duk luar negara pon rase cam kat mesia kan..hik3

[z@ck] said...

HoneyDear..
nanti boleh la jemput saya ke rumah awak.huhuhu

eDdy..
yup..definitely.especially when you have lots of malaysian here.klu sorang2 tak meriah la.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger