Online users

Follower

Saturday, October 1, 2011

Back to normal

Finally, it's over. Alhamdulillah.Terima kasih Tuhan untuk peluang setahun bersama team yang awesome. Thanks to Naddy, Arif, Sharil & Farah. To be frank, aku tak rasa aku ni banyak menyumbang dalam decision making. Aku just follow majority. Yang banyak memikirnya nama nama yang aku sebut tu la. Aku lebih banyak ke arah melaksanakan arahan yang diberi. Penat toksah duk kata la. Biasa la. Kalau nak kelab aktif, aktiviti kena la sentiasa berjalan. Kejap kejap meeting. Memang WMSO banyak curi masa aku. Sampai satu tahap rasa macam tak ada life. Benda ni diakui sendiri oleh pengutip durian.Asal message je, mesti aku cakap pasal WMSO. If tak banyak, sikit. Sampai naik bebai jugak la kadang kadang tu.

Aku: B, esok nak letak jawatan dah.
Dia : Awak serius ka nak letak jawatan?
Aku : Ya la. Memang dah sampai masa dah pun.
Dia : *Kerut kening* Awak betoi ka ni?
Dia : Betoi la!

Buat tak percaya pulak. Padahal sebelum ni dia yang paling anti sekali kalau aku cakap pasal WMSO. Hahaha.

Hari ini, akhirnya aku bebas jugak dari segala urusan admin WMSO. Fuh.Lega. Rasa ringan sikit kepala otak. Tahniah kepada ajk baru yang dilantik tadi.Semoga WMSO terus maju dan maju ke hadapan.Go WMSO!

1 comments:

eDdY said...

pengalaman yg xleh d beli (^^)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger