Online users

Follower

Tuesday, November 29, 2011

Akim menangis.

Selamat pagi semua! Hope hari ini hari yang baik untuk semua naa.Aku tak nak cakap banyak.Korang layan la video Akim kat bawah ni. Aku record petang semalam. Sebelum jadi macam ni, dia elok ja berlari ke sana ke mari. Keluar ja Zul dari rumah, terus dia menangis. Takut. Mungkin sebab Zul berjambang dan bermisai. Hohoho. Pegang tak lepas kaki si Ika tu haa.


6 comments:

Att Ashburn said...

haha. kesian la budak tu

[z@ck] said...

Att Ashburn..
memilih sikit budak ni.dgn pompuan bukan main suka dia.gelak mengekek..dengan lelaki, cukup tak mau =D

suezen said...

oo babe...ko tukar link blog eh...aku kene manage blk nih...hehehehe....:P

[z@ck] said...

suezen..
ha'ah.dah lama aku tukar weh. =)

eDdY said...

haha..klakar la plak kan..
papehal pon..cian kat dak ni..haha

[z@ck] said...

eDdy..
akim ni gedik.lagi org bagi perhatian lagi sakan dia menangis.hahaha

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger