Online users

Follower

Thursday, November 24, 2011

Dah jadi pengundi belum?

Asyik menonton tv semalam, Pak Su tanya aku dah daftar belum jadi pengundi. Aku jawab belum lagi. Dia suruh aku daftar. Ok. Bab nak mengundi ni aku paling malas. Reason? Aku pun tak tahu. Maybe rasa macam tak bersedia lagi nak tempuh alam mengundi ni. Pasal aku fikir bila mengundi maksudnya aku dah besar. Dah dewasa.Being an adult is somehow frightening. Kalau boleh, aku nak selalu maintain remaja. Bebas dari segala masalah (Ye ke?) Fikir nak tempuh alam pekerjaan lagi, eee! Seram. Kadang kadang aku rasa ready. Kadang kadang rasa macam alamak, tak nak la kerja lagi. Nak rehat rehat lagi. Buat macam anak orang kaya, duit datang bergolek kan =.=So korang yang lain, dah start daftar jadi pengundi ke? Aku? Tunggulah satu masa nanti.Hahahaha.

p/s: Ika dapat RM100. Katanya Najib bagi kat semua sekolah kerajaan. I wonder why. Sekali teringat dah nak dekat pilihanraya.Patutlaaaaaah =P

6 comments:

NIZAM said...

sy sudah daftar. tapi sangat tak ready kot nak pangkah. nak pangkah ape ye? *tengah fikir*

[z@ck] said...

niezam..
haip.undi adalah rahsia.hahaha

Redmelati said...

BELUMMMMMM!!!!!

Malas nye nak gi kat ofis dia tu... Tak bleh ke daftar online je eh?

Oh, btw RM100 tu ada dalam bajet 2012. Yang tak fahamnya, apahal budak sekolah dapat cash tp budak IPT dapat voucher kedai buku? Fees IPT yang mahal bukan buku pun, tp excess fees semua tu...

eDdY said...

org bagi duit..amik ja..jgn banyak tanya..haha

[z@ck] said...

Redmelati..
hohohoho..tak tau la kenapa.tapi ada betulnya jugak.patut kat budak IPT kasi up sikit.lagi mahal kan kos semua tu =)

eDdy..
rezeki jgn ditolak =P

Anonymous said...

akak, jgn la sbut PM kt pkai name je..sy tgur bkn sbb sy pro krjaan ke pe, tp cm x elok bb bliau kn PM negara kt

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger