Online users

Follower

Monday, December 5, 2011

Pulut durian

Tok sangat pantang dengan durian.Pantang nampak,mesti beli. Tambah pulak anak cucu penuh rumah.Terus hilang sakit urat. Aktif ja pergi pasar malam.Banyak biji jugak durian yang dibeli hari tu. Habis satu rumah berbau. Mujurlah tak ada yang alergik dengan bau durian ni. Balik je dari pasar malam,Mak Su dan Mak Ngah terus prepare pulut dengan santan. Nak makan dengan durian. Oh. Heaven. Cuma durian ni tak menyengat sangat. By the way, lepas jugak kempunan nak makan pulut durian.Nyum nyum nyum.

Cakap pasal durian, mesti korang teringat kat pengutip durian kan? Hahaha. Pernah dia hantar durian dari kebun dia kat tok. Bukan main syok la tok. Dapat durian free.Hohoho.

10 comments:

mr.syazwan said...

pantang tgk durian

tpi kalaud ia berkuah lg sedap kot cicah ngan pulut...

hohohoh

[z@ck] said...

mr syazwan..
betul! kena pulak kuah yg berlemak.lagi la sedap. =P

aReLaN said...

waaaaaaaa....sedapnya.uish..dugaan puasa ni.nk mkn durian gak

[z@ck] said...

aReLaN..
org puasa jgn tenung lama2 sgt.kot satgi ada yg batal tgh jalan kang.hahaha

Qu azniza ;) said...

aaaaaaaaaaaaaa.lapaqnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.lama x makan pulut durian.. xsama macam makan durian saja.

[z@ck] said...

Qu azniza :)..
kena la balik rumah cpat2.suh mak buatkan.hehehe

niezam said...

ok. siyes membuatkan air liur nak meleleh. sedap nyeeee!!!

eDdY said...

sedap nyer makan pulut durian..lamer da x makan..rindu plak rase..kat sini mmg x jumpa la durian ni..huhu

encik Cool said...

adoy sdpnya!!

♥naematulsaadahismail♥ said...

nak kena balik masak pulut ni..haih..nak buat serawa ka makan dengan kuah eh..nyumnyum

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger