Online users

Follower

Monday, December 12, 2011

Tosei

Jom pekena tosei as breakfast pagi ni. =) Ni makan kat restoran mamak apa entah last week. Kat Alor Setar. Tosei ni pergi la mana mana kedai mamak pun, mesti ada.Yang nak membezakannya ialah rasa. Kena tempat sedap, untung la. Kena tempat tak sedap, nasib badan la. Not bad la rasa dia. Kuah gulai, dalca dan 'muntah mamak' tu pun sedap. Oh ya. 'Muntah mamak' tu yang putih kat tengah tu. Aku dapat nama ni dari mat arep. Nama betoi aku tak tau.Hohoho.

8 comments:

aReLaN said...

hahaha...muntah mamak eh.xprnh tau gk pe nme dia.

gula merah said...

Dey...tu nama dia catni...kesian dia..muntah mamak pulak..hehehe..aiyoo..dh lama x makan tosei la..dulu time bujang ada member leh lepak..dh kawen , abis semua x dak dh..huhuhu

eni osman said...

salam...tosei tara minat...capati ada suka juga...he he...yg muntah mamak tu mmg rasa mcm tak suka saja...he he...
klik2 nuffnang anda juga...:)

eni osman said...
This comment has been removed by the author.
SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

lapaq nasik royal la z@ck! hehe

Aisumi Chan Kawa'i said...

semalam baru pkena tosei kat nashmir..

p/s: dok ada kat loqstaq nihhh~ hehe..

[z@ck] said...

aReLan..
hahaha..weh,aku baru tau benda tu nama betoi dia catni.. =P

gula merah...
oo ya ka? hahaha.sumpah tak tau nama dia.ok2..catni. =P

eni osman..
saya apa jenis roti pun saya suka.capati pekena dgn sambal ikan bilis pun sedap kan =)

syafawani..
hahaha..meh la loq staq..pekena nasi royale!

Aisumi Chan Kawa'i..
ada loq staq sampai bila? zack ada SP ni

eDdY said...

kurang minat tosei ni..sbb masam..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger