Online users

Follower

Sunday, January 8, 2012

Pantai Saujana, PD


Sambung cerita PD. Sebelah malam, kitorang pusing pusing town. Jalan PD ni aku perasan straight ja. Tak banyak belok kiri kanan pun melainkan hang nak singgah masjid or kedai makan. Susah nak sesat la kat PD ni pasal jalan straight ja. Kitorang saja ambil angin malam. Berhenti kat Pantai Saujana. Situ nampak macam happening time malam. Dengan ada pasar malam nya. Lepas tu ada jugak yang mandi kat pantai. Air surut pun redah ja. Ada yang main volleyball, frisbee. Havoc la malam kat pantai tu. Ada jual durian jugak! Pak su duk teringin lama dah. Siap pergi nak beli dah. Sekali bebai nak beli pasal ada sorang mak cik ni lama gila pilih durian. Kejap amik, bau, rasa, lepas tu letak balik. Kata tak sedap. Kecik la apa la. Banyak songeh sangat. Kalau aku yang jadi tukang jual tu, dah lama aku tenyeh durian kat muka dia. Banyak pe'el sangat.

Best ja angin kat sini. Sejuk. Ada la geng india mana entah. Dorang mabuk. Duk berguling atas pasir tanpa baju. Lepas tu menjerit sakan. Takut mak noks.

Tok aji bersama mak ndak dan pak ndak

Nice one tok. Nice one =.=

8 comments:

nunun noordin said...

hehe tok sexy meowwwww

[z@ck] said...

nunun noordin..
hang mesti borong tudung sakan kan.mentang2 kat jalan tar!

Mr.Clive said...

aku baru jeee balik dari pd.hehe.duduk kat hotel situ for a night.enjoyed the weekend sebelum kembali keje esok isnin. -_-
haha

[z@ck] said...

Mr Clive..
hang stay mana weh?

sabry oppa said...

nice

eDdY said...

seronok nyer rase..lamer sgt dah ni x g pantai..kat sini pantai pon xde...haha
kalo nak g jugak..jauh nak mam..1500km..gilo :P

♥miSSLoLa♥ said...

tak boleh tgk la gambar tok tu. tiap kali tgk mesti nak gelak. comel je. :)

hudadida said...

amboihh~ sexy naa atok hang =P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger