Online users

Follower

Monday, January 9, 2012

Breakfast at Grand Lexis


Waktu kat Grand Lexis, gilir gilir pergi breakfast and dinner. Satu bilik terhad untuk dua orang je kan. So, last day sebelum check out, turn aku dan Malia. Selalu kalau breakfast kat hotel ni, sosej memang konfirm ada. Aku tak pandang dah sosej tu. Dah selalu makan. Hohoho. Amik benda lain. Permulaan kita makan yang ringan ringan dulu. Hashbrown, nugget, scramble egg,beef bacon, chicken ham. Oh ya. Kalau kat Welly, aku memang takut bila dengar bacon dan ham pasal sah sah la tak halal kat sana. Kalau kat Welly, aku diajar dengan konsep bacon tu slice daging babi. Tapi bila balik Malaysia, terjumpa pulak menu ni. Jadi was was nak amik ke tak. Pasal terbawa bawa 'ideologi' waktu kat Welly dulu. Bacon= daging babi. Tapi sebab aku fikir mungkin bacon tu pada nama sahaja dan ada mak cik melayu ni sakan ja cedok, jadi aku konfiden untuk amik jugak. Malah siap tambah berulang kali. Lagi satu, aku fikir kalau tak halal, konfirm orang hotel dah warning siap siap kan.

Ini hanyalah permulaan ye kawan kawan.

Penuh pinggan. Ijat penggemar pancake. Satu pinggan pancake sahaja. Good boy. Membesar dengan sihat!

Antara meja hidangan. Gambar jadi oren pasal lampu dalam dining room oren =.=

Untuk round yang kedua, aku makan bihun goreng dan moi sup.Told ya I'm a monsteeeer!

3 comments:

Unknown said...

sedapnyer tgk makanan tue..tp jg2 jgk hihi

jamilahamzah said...

haha.. k.ja pun kalau masuk hotel cari benda yang kita jarang@ tak pernah makan... n kena rasa semua yg ada...ambik sikit2 janji rasa...heheh

eDdY said...

untung la bawak ko g buffet z@ck..hehe

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger