Online users

Follower

Monday, October 21, 2013

Make up

Arini terlebih rajin conteng muka. Calit semua benda serba sikit. Bila pi sekolah, budak tengok ja muka aku. Ada yang observant betul. Tau aku letak eyeshadow etc. Yang darjah 6 toksah duk kata la. Lagi sok sek sok bisik. Aku tahu dorang duk cakap pasal muka aku. Hahaha. Tapi aku dah biasa dah dengan pe'el dorang ni. Rasa awkward pulak nak conteng muka lagi. Tak kurang jugak cikgu pun ada yang tegur. Nampak sangat muka time mekap dengan tak mekap lain. Hohoho.

Tak sabaq nak cuti sekolah oiiii !

4 comments:

JunAina said...

Tak lama lagi dah nak cuti...anak2 akak tu tengah sibuk exam.

eDdY said...

hehe..make up jgn sampai nmpak macam clown da la..kalo mcm dlm gambar tu..okay je aku tgk..hehe

suezen said...

makeup natural sgt niiiii......

Rai Ourkizuna said...

bebudak memang suka perati kan.. hehehe..

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger