Online users

Follower

Sunday, March 1, 2015

What a day...

Alhamdulillah. Selesai mesyuarat agung pibg. Lega. Sesak kepala otak aku dua tiga hari ni dek event ni. Malas nak ungkit lagi. Yang penting, semuanya dah selesai. Kesian kat budak aku hari ini. Buat NILAM ja kat library. Cikgu tak sempat nak masuk kelas. Last minute macam-macam pulak request orang itu dan ini. Dah macam kuli pun ada aku ni. Sabar jelah.

By the way, mood kembali ceria bila garment steamer yang aku order daripada Lazada dah selamat sampai ke tangan aku pagi tadi. Weehuu. Dah lama aim nak beli garment steamer tapi yang jumpa semuanya mahal and above RM200. This one is only RM99. Terus grab tanpa fikir panjang. Tadi test guna steamer tu on baju kain cotton yang sangat degil kedutannya ditambah pulak dengan bunga timbul. Tak puas hati betul aku. Even guna steamer pun kain dia tak hilang semua kedut. Hurm. Ayaq sampai refill pun kesan dia tetap sama. Sebelum ni pun kalau guna iron biasa, lagi dahsyat kedutnya macam tak iron langsung. Tapi okay la. Lepas ni try kat kain licin pulak. Cepat tak effect dia. Hehehe.

Minggu ni bertugas kat sekolah. Again, it is going to be a restless week for me. Budak ada dekat 300 orang, 2 cikgu saja yang bertugas setiap minggu. Budak pulak banyak ragam. Sabar je lah.

Mata dah mengantuk. Nak tidoq dah. Bye-bye.

0 comments:

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger