Online users

Follower

Monday, April 13, 2009

kerana kau aku sanggup..


Kerana obsesi pada seorang lelaki aku pernah :

1) jatuh longkang sewaktu aku berusia 7 tahun.

2) patah kaki ekoran mengejar classmate yang terbaca surat cinta yang aku tulis untuk diberi kepada lelaki yang aku minat.

3) menghabiskan kredit RM 30 dalam satu malam sahaja.bergayut punya pasal.

4) bersengkang mata buat kad hari jadi untuk di pos pada si dia.sampai kerja sekolah tak siap.

5) sanggup berhias cantik-cantik semata2 untuk menarik perhatiannya.beli macam-macam kosmetik.mekap bagai!

6) sanggup jaga badan untuk sentiasa kelihatan vogue di depannya.diet tak ingat dunia.

7) berhabis duit untuk macam-macam benda.berpegang pada prinsip "for you,i will".

8) lupa kawan-kawan.konon boyfriend lagi penting.

tapi..itu dulu..sekarang..aku dah tak buat benda-benda di atas.tak perlu beli macam-macam hanya untuk buat dia lagi sayang pada kau.tak perlu tunjuk baik depan boyfriend kau.nanti bila dah kahwin akan terbongkar juga semua rahsia kau kan.apa yang kau perlu buat hanyalah menjadi diri kau yang sebenarnya...

18 comments:

me|an!s fufu|al!Ce said...

yer!!! btol2...
no need la suma 2..
juz b urself..
kalo ye leh tma 2 bru nma ny 'true luve!!!'
auww. cewitttt

Ida Athanazir said...

u've been tagged!

adalicious said...

"BE YOURSELF" (tema blog akma)

sori la zack, aku x mmpu..

Cx Bob said...

no comment..
huhu

mucuk shomot said...

haaa.. btol3.. yg penting tunjukkn diri sbnr.. he3..

...aRa... said...

hahhaha..saya penah ke jadi macam tu dulu??maybe..tapi single ag besh kot...pape pon..juz be urself...

*f@ryh@* said...

emm stuju ngan ada..just be yourself...orang kna trima diri kita seadanya, barulah dinamakan betol2 ikhlas.

[z@ck] said...

anis : yeah..true love..bnd2 len juz smpingan je..

ida : ok..i'll answr ur tag onwards

adalicious : xmmpu mnjadi diri sebenar?

cxbob : biar btol bob xde komen..hahaha

mucuk shomot : thanks support my idea..hehehe

ara : tp smpi bla nk single ara oii..

[z@ck] said...

ieha : yup..sokong ieha!

anaklaut said...

salam...
ziarah.

tq singgah di anaklaut blog..

nas said...

kawan lagi penting...

[z@ck] said...

nas: ye..btol..kwan lg penting..

anak laut : sama2..

farah haris said...

baru perasan..
"sapa rase hot..sila tinggalkan komen anda..hehe"

rase mcm xjd ja nak komen..wakakaka

hehe...
wow..
7 tahun lagi da ade pakwe ke zack??
lalala hot la zack neh!
hehe

Khyber Himmat said...

I love to visit Malasyia very soon, I have a trip to Malasyia very soon Inshallah,

Nice blog
Khyber

Mr Daha said...

Ha3... macam2 hal la ko ni zack.. Aku xda camtu pn. aku relek je.. dulu time skola pasif sangat2. Takut ngn pompuan.. pemalu tahap dewa.. :D

Sharz One said...

errr...ak ke laki yng kejar mse skolah rndh 2 zack??? hek2

[z@ck] said...

farah : budak hingusan lagi time 2..i sentiasa hot.auww..

khyber himmat : thanks 4 dropping by my blog..

mr daha : skang ni ko x takut pmpuan dah kn..da ad awek segala..hehehe

sharzone : truskan ngn auta anda..sesungguhnya ang x wujud dlam scene 2..zzz

Good Boy In Charge said...

7 tahun sudah pandai obsesi pada lelaki? aku salute kau zack.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger