Online users

Follower

Monday, July 6, 2009

Mangsa entry kali ini

Disebabkan ketiduran yang agak lambat semalam pada pukul 3.30 pagi, (melepaskan rindu berblogging) maka effectnya hari ini aku menguap tak berhenti-henti dalam kelas.Tsk.Mata ku kuyu dan sayu. Cubaan untuk mencelikkan mata ketika kelas LTL tidak berjaya, lantas mencapai handphone dan main message.All time favourite.Hahaha.Aku teruskan lakonan dengan menunjukkan muka bersungguh-sungguh menyalin nota, padahal langsung tak masuk dalam kepala otak.Bila nak berubah pun aku tak tau.Sometimes things are best left remain.Tabiat sejak azali lagi.Aku cuba berubah tetapi masih seperti dulu. (T T)

Aktiviti semasa kuliah yang membosankan :

Tidur.Perempuan ni bantai tidur tak ingat dunia dah.

Bajet baca novel.Sekali novel baca dia.

Yang ni pulak picit jerawat.Ee..

Contohilah yang ini :Saya memang suka salin nota.

Kepada mangsa-mangsa entry kali ini, harap bersabar ye.Saja nak promote muka ampa kat blog aku.Hahaha.Gurau senda bawa bahagia.

p/s : Malam ni tak boleh tidur lewat dah.Hazab sakit kepala.

24 comments:

Mr Daha said...

Ha3.. ada2 je ko ni eh.. mentang2 la internet da ada.. laju je ko update.. :D

suezensuzanna said...

hahahaha...klakar tul...:P..best best

imanshah said...

wah teringat zaman Universiti..pensyarah baling buku coz tido..haha

KyRon said...

amboiii..saya MEMANG ske salin nota..

mamma mia! said...

woih x psl2 ade muke aku. eh x. xde muke aku. muke tudung n baju kurung x pyh gosok aku adelah.. cisss aku bru nk wat entry org tdo spjg kuliah.. tp aku bkn nk wat skrg.. aku wat ntry gmbr tdo korang akhir thun nnt. hehe

Luth Textile said...

tak leh blah ampa suma.. takleh jadi cikgu.. wakakkaa..

cik lubakpink said...

haha..
sme mcm ira..
tabiat memg xbley nk buang..
tido..
pastu konon2 slin nota..
hua3..

aizul said...

hhahahahhaha kalau aku ada kat sana mesti aku jadi mangsa gak kan? haha

adawiah.zaini said...

zafirah kijammmm. huhu.

*mode revenge of the fallen*

azra said...

rajinyer slin nota..
kah2!!
komen blog saya lak k!!
=)

[z@ck] said...

MR Daha : Hehehe..kita bayar untuk kmudahan wireless..maka gunakanlah sebaik2nya..hahaha

suezensuzana: hahaha. =)

imanshah:ganasnye lec baling buku..huuu

[z@ck] said...

kyron:hahaha.gotcha! spotted.xoxo.gossip girl.

mammamia: nsb bek ak bt dulu.hish.x ley tdo la lpas ni.tkut ang amik gmbr time tdo.hahaha.

luth textile: ingt ckgu x bley tdo ke.ex PM pun tertdo time event besar.hihihi.

[z@ck] said...

cik lubak pink: kita serupa.jom buka club.hehe.

aizul:klu ko ada, ko org 1st mngsa ak.hahaha! =P nmpk sgt ko kaki tdo.

adawiah.zaini:muahahahaha!!!!

azra:okie dokie!

lucky said...

ish2... ape nk jd..
report kt madam t.. muahaha..
*muka evil* :P

QisTina said...

wah sapekah yg rajin tue??
cam kenal lah tp dimane ye.
x boleh blah salin nota.
tue real ker atau satu lakonan??
heheh..

[z@ck] said...

lucky : eleh..nk report konon..dia pn sama je..time exam smpat snap gmbr lg..hahahah

qistina : ni bukan lakonan..ini realiti!!! hahaha

infinity1811 said...

mne de aku picit jerawat..aku tgk lens la..fitnah hokey..nnt la ang..aku cr gmba ang yg agk2 explicit..hehehe

Cx Bob said...

aku mane?..
hahaa..



p/s : kepade semua bloggers.. aku bc blog korang.. cume mls ltk comment je.. jgn sedey2.. hahaha..

azuan said...

aku memang sentiasa mengikut gambar yang pertma...hik3

kema hafilah said...

hahahaha..lwk!

[z@ck] said...

infinity: hoh..sudah..suma nak balas dendam kt aku nih..huu..ampun bun bun..

Cx Bob : ala bob..yo yo o je bc..hahaha..ke sibuk dating..hahahaha!!

[z@ck] said...

azuan : hahaha..tidur di kala lecture mmg best..lalok oh..

kema hafilah : kehkehkeh.. =P

Pamee CliQue said...

nseb aku xde kat mktb..
kalo x ntah2 aku pon mangsa!!!

[z@ck] said...

Pamee Clique : Hahaha..aku guna kamera cikai je..x de dlsr.. =)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger