Online users

Follower

Friday, October 9, 2009

Main serang hendap

Ok.Tiba-tiba entry sebelum ni jadi isu panas pula. Minta maaf kepada mana-mana individu yang terasa bila aku guna perkataan 'melacur' tu. Mungkin terlalu ikut perasaan,sampai tak reti nak jaga mulut.Dan tak pasal-pasal aku kena serang pula dekat chatbox dengan insan yang menggelarkan dirinya 'lelaki'..korang boleh baca sendiri la apa yang dia tulis. Kepada yang bagi teguran di post sebelum ni, aku terima seikhlas hati. Maaf atas kekhilafan penulisan aku.

Entry tu aku tak akan padam. Biarlah ianya jadi kenangan untuk aku. Nanti boleh cerita dekat anak cucu tentang ungkapan kerana mulut badan binasa. Bagi contoh entry tu. Hehehe.No offense ye wahai blogger semua.

Akan terus menulis walaupun ada yang main serang hendap guna M-16. Yeah!

8 comments:

Aku Orang Biasa said...

go go k firah.i'm alwez wif u.
besa la,mn der org leh tgk kite senang.dia ingt sume org sempurna ke.

biarkn je org mcm 'lelaki' tue.hish.nth paper je.

dun wowi k.ramai lg supporter k firah.:P

Manusia said...

sapa makan cili dia rase pedas..
x gitu hehe.

ALiE said...

pernah kena jugak..
ala biar je..
pengalaman tu.
asal kita tau apa naiwaitu kita masa tulis

Hanida Lavida said...

i ade letak gambar miranda kerr kat page i..
bukan i tau..miranda kerr..
sila jgn serang saya juga :D

imHepPie said...

haha pdulikan ckp2 org..yg penting kita epi...titik!

Kuda Kertas said...

hehehe..biasa r tu..mnusia kdg2 bisa mlakukn ksilapn..

mekaseh kerna m'folo blog ku..

sI tEDI said...

sesetengah org ada yg x dapat menerimany :)

ZARA 札拉 said...

guna bomb lah wei!!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger