Online users

Follower

Sunday, October 11, 2009

Sentap

Aku yang jenis susah nak sentap dengan orang.Tapi, once aku dah terasa dengan someone, memang berbekas dalam hati untuk tempoh yang lama. State sekarang kurang normal tatkala aku rasa macam semua orang menyombong tak tentu pasal dengan aku. Bila message, langsung tak reply. Aku cukup pantang kalau aku message tapi orang tu tak balas. At least bagi tau la yang kau busy ke ada kerja ke apa ke. Ni tak. Kau senyap membisu. Aku ada buat salah ke dengan kau? Ke kau dah rimas nak berkawan dengan aku? Bila aku senyap tak message, kau mula cakap aku sombong la pe la. Bila aku message, kau ignore je. Apa kes?

Ye. Aku memang sensitif sikit bila mai bab-bab macam ni. Sebab aku rasa kawan tu segala-galanya bagi aku. Kawan tempat aku mengadu dan berkasih. Aku rasa macam kau tak value friendship ni. Kau cakap kalau aku ada masalah, aku boleh cerita kat kau. Kau sanggup dengar, kau nak tolong apa yang patut. Tapi, bila aku perlukan kau, kau hilang membisu. Aku contact kau, kau tak angkat. Aku sedaya upaya tolong kau time kau perlukan bantuan aku. Bukan aku nak mengungkit. Tapi, aku rasa kau dah tak macam dulu. Mungkin kau pun dah jemu berkawan dengan aku. Kita pun jarang dah nak message macam dulu.

Aku sayangkan friendship ni. Tapi, aku terasa hati sangat-sangat dengan kau. Kalau kau dah malas berkawan dengan aku, kau cakap terus terang. Aku takkan kacau hidup kau lagi. Sorry kalau aku ada terkasar bahasa dengan kau selama kita kenal. Aku pun tak nak paksa kau terus berkawan dengan aku kalau diri kau sendiri dah tak sudi.

Bye.

T______T

p/s : If you happen to read this, you know who you are.

7 comments:

myQza said...

aduhai.. bawak bersabau!

yad_element said...

um...
susah nak carik org yg kat dade die ade tande shbt...
takpe lahh..
awak jumpe org tuh awak tgk kat mate die lame2 ngan pndngan dendam...

masti die terase

Ibu Ammar said...

bersabarlah..mmg dugaan berkawan agaknya..

dlm friendship, kena give and take la...

senyum selalu..=)

oranglidi said...

sama lah kite. boleh jadi geng ni. haha

Nazifa said...

sabar dear..
sape yg terasa tuh mst cepat2 minta maaf ngan kamu pasni...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sayang~
sabar ya?
tak mau sentap2~

Fina Sophie said...

someday u have to forgive him/her dear. pasang surut dalam persahabatan macam tu la.. T_T

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger