Online users

Follower

Monday, November 9, 2009

I'll be away to Sepang

Ini post terakhir sebelum aku berangkat ke Sepang untuk memenuhi tuntutan kenegaraan.Aku pergi berjuang (Gila poyo statement). Jangan tangisi pemergian aku (Ni lagi poyo).Walaupun berat hati nak pergi, ku gagahi jua.Redah saja.

I'll be away to Sepang, attending BTN course for 4 days 3 nights.

Kembali berblogging pada hari Sabtu. Ouh. Aku pasti merindui kamu semua.Buhbye sayang!

Harap aku pulang dengan semangat jati diri yang tinggi! Oyeh!

10 comments:

mr.syazwan said...

lepas ni KONPEM berjiwa bangsa la kan

hehe

selamat pergi BTN...

Fatt Chin Choy said...

bersemangat patriotik lah ko pas ni

Redbloodsnow said...

hehehe...zie dulu sgt aktif dgn kursus BTN neh taw. but now, dh kureng...huhuuh

DeVoTeD LiLy said...

hehhh.. terkejoot aku..
ingt da nk fly dahhh.,
hhahha..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sepang???dah dekat la tue nan umah akak..

PinQib said...

BB kamu.,~~~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

take care :)

Pais Chaos said...

btn tak yah pegi..tak de ape2 tindakan pun..cayalah.

arque said...

haha.berpatriotik laa kau lepas ni.
dari kiri cepat jalan! snahahaha. ;P

I_Hate_Lolipop said...

BTN??..ni budak Uitm ke? aku dgr mcm bosan je course tu.

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger