Online users

Follower

Friday, December 4, 2009

Belajar masak?

Beberapa hari sebelum cuti sem:

Aku nak belajaq masak dari tok aku. Nak buat bekalan nak p Wellington nanti.

Sudah 3 minggu cuti sem, asyik mengadap laptop dan tv saja. Mana pergi azammu Zack? Hangat-hangat taik ayam betul. Agaknya bila tok tak ada kat rumah baru nak mula masak sendiri kot. Normal la tu, bila ada orang lain yang lebih layak duduk dekat dapur, kita jadi malas nak masuk dapur. Wah. Lebih layak dan waras.Tunggu saja pukul 12 tengahari, pasti hidangan sudah tersedia di atas meja. Tunggu raksasa pemalas turun makan saja.

Masalah ni. Aku dah gedik-gedik nak kahwin tapi skill masak tak ada lagi. Lagu mana tu?

24 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~
belajq cepat Zack~
cepat~

Cik_daya said...

heheh.
cantik pic

[z@ck] said...

Lord Zara..
ko dah balajr masak lum?
blajar dari ko la..hehehe

Cik_daya..
gmbar yg mana satu?ehehe

suezensuzanna said...

alah zack...slow2 k....sekadar msk memasak..mesti boleh punya!

aizul said...

ko masak cun2, nanti pos kat aku wey!~

[z@ck] said...

suezensuzanna,..
abis slow da ni..eheeh

aizul..
orait babeh!

Fatt Chin Choy said...

dah pakar nanti bg kami rasa
ahaks

mamma mia! said...

ate? tggu ape lg? gla bljr masak! hahaha (mcm aku pndi sgt je)

[z@ck] said...

Fatt Chin Choy..
boleh2..nnt ak bg ko rs ayam masak merah aku..

mamma mia..
ahaha..da masak da td..eheheh

lucky said...

haha.. chayok!! n agk trase bab 'tggu raksasa lapar mau trun makn'
hee.. :P

Misz SeroJa said...

mcm sy pon..
kalo mak ada malas nak masak...
dun worry...
nanti kalo da kawen tetibe pandai je masak...

Cik Dila said...

aku pun tengah mempertingkatkan lagi skill memasak aku ni..sebelum kawen kena belajar tau,tadenye klo kawen tetibe je pandai masak..(Encik khairol cakap la)

[z@ck] said...

lucky..
ahahha..kamu pn cam raksasa gak ek bila mai time makan..hihi

Msz Seroja..
ye ke? tiba2 pandai ek..heheh

Dila..
Tu la pasal...mmg nak tanak kena blajar sendiri kan..

MieZa said...

belajar jgn tak belajar...hehe

joegrimjow said...

meh nak aja meh

Judiene said...

jon tgk antara ko ngn aku, sape lg terror masak
hahaha
jeng jeng jeng!!

rathiqah azmira rosli said...

weyh jangan risau.nnt kawen otomatik kite pndai msk sbb dapur tuh kita punya.so kite leh wat suke hati.resepi sendiri.pastu paksa suami telan.heh

[z@ck] said...

Mieza..
hehehe..meh join sama..

joegrimjow..
ni yg malu ni..laki ajar perempuan..huhuh

judiene..
eleh...kacang goreng je..

rathiqah azmira rosli..
ahahaha..gud idea!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

kang dah kawen pandai la..sebb laki ko sayang ko mesti dia makan apa jer yang ko masak...walaupun x sedap muahahahahah

pi bljaq masak cepat meh aku rasa...hihihi

hans said...

Sila Belajar Dengan Segera
haha

mamma mia! said...

nk join gak ah! lalala~

att said...

att dh keje haha

[z@ck] said...

suehann..
ehehehe..sumbat je kan..klu x mkn..majuk.ahahaha

hans..
ok boss!

mamma mia..
ang sibuk shopping ja..

att..
keja apa?

Budak Malu818 said...

lawa no?
hik2..
ayu je tengok..
ai,silap2 bleh cair ney..
oh zack..
hahahahhahahaa!!!!!

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger