Online users

Follower

Sunday, January 24, 2010

Don't break my heart.

2 tahun.

Lama.

Anything can happen.

Berserah pada yang Kuasa.

Hanya mengharap ang pegang janji yang ang dah buat pada aku.

Budak baik, don't break my heart.

17 comments:

angah iza said...

ehem.....utk sape entry ni :)

Sendra said...

selalu zack ramah bercerita..ni pendek je..tgh sedih apa ni?

ini blog wirdah said...

uit uit..dah ade sesorang di hati kah?haha.

Zuewairy said...

sape nih zack? adakah?kwang2...

NeenaAnuar said...

insyallah... akak doakan everything is gonna be fine...

saypOOL rafhtello said...

sape yg berani broke your heart..ceh.. =)

mysara newrie said...

Kak Z, sape die budak baek 2??hehe

sI tEDI said...

ok! i promise i tunggu yuu.. 2 tahun kan?? la l al

░♥si lampu neon♥░ said...

2 tahun. kadang2 boleh jadi satu masa yang agak cepat

mamma mia! said...

awat ada mamat hensem janji nak tggu hang ka??? wowwwwwwwwwwwwwwwww

FaTiN said...

siapakah kan insan itu? must be sum1 special kan?ngee~

p/s: first time singgah sini

adawiah.zaini said...

aikk??

adawiah.zaini said...

aikk??

HonEyBuNNy said...

xpa...insya allah ok kan dalam masa 2 tahun tu...pgg pada janji ;-)

~salwaredzuan~ said...

sis...
jawab ler..tu org tanya soalan bertubi2..jawab jgn tak jwb beb..hahahah

[z@ck] said...

masih belum bersedia untuk jawab..
hahaha..poyo sih

Redbloodsnow said...

uiii..ape sudah jd yang. nk gak jd kepochi..hahaha. well, dont worry dear...x akan dia break ur heart :)

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger