Online users

Follower

Sunday, March 14, 2010

Cukup makan

Saja nak eksyen tayang gambar makanan. Ehem-ehem. Saya dah pandai masak.Dah layak untuk kahwin.Clap clap. Hahaha.

Kangkung masak suka hati. Tak ada belacan, tak ada crushed garlic dan onion. Isk. Lesung batu tak ada!

Sambal ikan bilis. Berjaya cari crushed garlic. Maka, percubaan pertama success!

Sos untuk ikan takahiri yang hancuq tu. Bolehlah.. ala-ala 3 rasa.

Sup sayur campur telur. Boleh? Hahaha. Gasak la. Asal boleh telan sudah.

Telur dadar taruk cheese. Oh. Sihat betul.

Sekarang dah tahu kan kenapa berat naik mendadak kat sini? Tok punya la duk risau aku tak cukup makan kat sini sampaikan dia telefon mak Wan tanya aku. Hehe.So cute.

Tok, tak payah risau pasal Pirah. Pirah sihat walafiat kat sini. Cukup makan. Dah makin gemuk. T_T

17 comments:

zaizax said...

no wonder la kamo kata makin gemok..bt telur dadar taruk cheese..mmg ciss betull..tp sumpah sodapp

wawa said...

semua sedap.....sedap lagi kalau boleh kunyah2 banyak2 kali...ni makan telan makan telan....nak rasa apa kn =(...tapi +++++sedap tngok telur dadar cheese tu...sedapnya.....sedap yumy yummy

Kamsiah said...

fuhhh....blk nnt leh buka restoren la nampaknya...

I_Hate_Lolipop said...

sambal tu buat aku terliuq.... aku mahu mcm ni la makan tghari kang.

black_mel said...

telur dadar tu terbaik...hehe....xpe..mkn untuk sihat...

AcanCapik said...

zack, bagi aku sikit la, kurus sangat nih, dah turun 54kg dah berat aku. huuu...

Judiene said...

meh aku tlg carikan jodoh utk hang
mau x?

AyanaAsham said...

sedap je aku tgk syr kangkung tu...erk kelaparan.

avid gunner said...

kuang ajar tayang telur dadar cheese tuh...terbatal wuduk..

amirah said...

ciss...time to eat

QisTina said...

damn.
wat owg lapau je. lauk tempting gilerrr.
hahaha..

nice job zack.so proud of you lah.

ciare (^_^)v said...

yang last skali paling sedap :))

LALA said...

hahah jgn weh,jaga makan,
dulu before fly berat aku 43 ja,
balik summer cuti nah tudia 50 T_T
skrg ja baru 45, tu pun susah gila nak turun.

::cdot the dot:: said...

besok blk msia suma org tak kenal ko..cukup serba serbi...

Elle JmDean said...

MAK AIHHHHH!!! kat sane pon ade sambal ikan bilis ye... sedap je nmpk.. tetiba rase lapa... hahaha

AkU said...

aku nk menu ke 2 je..itu je aku 'rase' mcm xkena food poisoning..ek..hehehe...

Asyraf Abdul Rahim said...

handal wo ko z@ck. terbaik betul. rasa nak sambar je sbb nampak macam sedapp. hehe. nyam nyam. :P

 
© 2011; Utara Mai| Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger